پکیج مگاترم,ساری , ,پکیج گلدایران (ساری ) 09113234361

نمایندگی فروش پکیج های مگاترم. پکیج مرکوری .پکیج گلدایران LG

پکیج مگاترم,ساری , ,پکیج گلدایران (ساری ) 09113234361

نمایندگی فروش پکیج های مگاترم. پکیج مرکوری .پکیج گلدایران LG

علت خرابی پکیج مگاترم

خرابی پکیج چه دلایلی دارد؟

دلایل مختلفی باعث خرابی ایجاد نقص در پکیج ها می شود، هر بیشتر درمورد عملکرد و سیستم داخلی انواع مختلف پکیج ها اطلاعات داشته باشیم راحت تر می توانیم درکی از علت خرابی پکیج ها داشته باشیم،  پکیج ها با توجه به اینکه دیواری و یا زمینی هستند سیستم های جداگانه ای دارند، در این قسمت شما را قطعات پکیج که احتمال دارد دچار خرابی شوند آشنا می کنیم: سیستم گاز رسانی و همچنین سیستم خروج محصولات احتراق عبارتند از: فن یا کلاهک تعدیل، شیر کنترل گاز, مشعل, جرقه زن, سیستم یونیزاسیون می باشد. سیستم هیدرولیکی پکیج عبارتند از: پمپ, مبدل اصلی و ثانویه. سیستم کنترلی پکیج عبارتند از: کنترل, کنترلرهای فشار و جریان آب, سنسورهای دما یا NTC ترموستات حد.

هر بخش از سیستم پکیج و یا قطعات پکیج ممکن است دچار خرابی و یا نقص در نحوه عملکرد آن شود از همین رو بهتر است تا با سیستم داخلی پکیج ها و نحوه عملکرد آن ها بیشتر آشنا شوید جهت تشخیص خرابی پکیج بهتر است طرز کار پکیج رابدانید.

 

09113234361-09119607725

در این بخش شما را با برخی از مفاهیم در رابطه با سیستم و کارکرد پکیج ها آشنا می کنیم.

درخواست: عملی که باعث روشن شدن پکیج می شود را درخواست می گویند، به ور کلی درخواست نیاز پکیج جهت روشن شدن می باشد. به عنوان مثال باز کردن آبگرم مصرفی یک درخواست به شمار می آید، پایین بودن دمای آب برگشتی شوفاژ نسبت به دمای تنظیمی کاربر می باشد نمونه دیگر درخواست می باشد،

درخواست در پکیج برای روشن شدن است زمانی که مشتری نیاز به آبگرم دارد، آبگرم مصرفی را باز کرده یا مشتری نیازمند به دمای  ۸۰ درجه برای تنظیم می باشد اما دمای آب شوفاژ ۶۵ درجه است که در نتیجه پکیج باید روشن می شود و دما را به 65 می رساند یا در مورد پکیج می بایست روشن شود و آبگرم مصرفی را تامین نماید

زمانی که درخواست ایجاد شد، برد کنترل پکیج وظیفه کنترل همه جانبه سیستم را بر عهده دارد، ابتدا سیستم های ایمنی را چک می نماید. ترموستات حد ابتدا چک خواهد شد که دمای آن پایین تر از دمای نوشته شده بر روی ترموستات حد باشد. در صورتی که دمای ترموستات حد در رنج نرمال بود پرشر سویچ آب نیز چک می شود. اگر آب به میزان کافی و همچنین با فشار کافی در سیستم وجود داشته باشد برد کنترل پکیج ، پرشر سویچ فن را چک می نماید. اگر پرشر سوئیچ هوا یا فن در حالت باز بودن فن روشن می شود. حال نوبت آن رسیده که پرشر سوئیچ فن بسته شود پس بنابراین پرشر سوئیچ فن یکبار دیگر بررسی می شود این بار باید در حالت بسته باشد. تا به مرحله برد کنترل  نقصی را تشخیص نداده است در نتیجه برد کنترل توسط ترانس جرقه، دستور جرقه زدن را صادر می کند. پس از جرقه زدن شیر گاز مسیر گاز را باز نموده تا شعله تشکیل شود. در این وضعیت برد کنترل می بایست بررسی نماید که آیا شعله تشکیل شده است یا خیر. تا زمانی که درخواست وجود داشته باشد و  شعله تشکیل شده باشد برد کنترل توسط میله یونیزاسیون متوجه می شود و در نتیجه شعله پایدار خواهد ماند. اگر شعله تشکیل نشود بسته به برنامه ریزی برد تا ۳ یا ۴ بار، برد به مرحله جرقه زدن برگشته و این عمل را تکرار خواهد نمود.


09113234361 - 09119607725

 

روش های به کار بردن برد در پکیج مگاترم

روش اول: این روش با نصب اتصال ما بین شاخک های ثابتی در برد کنترل انجام می شود که به آن جامپر کردن گفته می شود.

روش دوم: در این نوع بردها تعداد کلیدهای کوچکی در قسمتی از برد کنترل نصب شده که با خاموش یا روشن کردن آن ها این تغییرات اعمال می شود به این کلیدها، دیپ سوئیچ گفته می شود.

روش سوم: این روش نیازی به در دسترسی به برد کنترل با باز کردن درب دستگاه و محفظه برد کنترل نیست. در این نوع بردها عملیات ما از طریق صفحه نمایشگر و کاباهای روی درب پکیج انجام می شود و نسبت به دیگر بر دما آسان تر است. در بردهای کمتر باز تعداد زیادی مقاومت دیاک، خازن، رله و… استفاده شده است .

اما سرویس کار پکیچ دمرا حق هیچ گونه تعمیر در ساختار اصلی برد کنترل ندارد و در صورت بروز هر گونه اتفاقی پس از تعمیرات برو مسئولیت آن به عهده سرویسکار پکیج مگاترم می باشد تنها مواردی که که امکان توسط سرویسکار مجاز پکیج مگاترم  امکان دارد تعویض فیوز شیشه ای است.

09113234361-09119607725

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد