پکیج مگاترم,ساری , ,پکیج گلدایران (ساری ) 09113234361

نمایندگی فروش پکیج های مگاترم. پکیج مرکوری .پکیج گلدایران LG

پکیج مگاترم,ساری , ,پکیج گلدایران (ساری ) 09113234361

نمایندگی فروش پکیج های مگاترم. پکیج مرکوری .پکیج گلدایران LG

معرفی پکیج مگاترم، بررسی قطعات و عملکرد آنها

پکیج دیواری مگاترم

در این مقال در مورد قطعه شناسی ، باز و بسته کردن قطعات پکیج مگاترم و تست عملکرد آن ها شما را بیشتر آشنا می کنیم. پکیج مگاترم یکی از برند های پکیج در بازار می باشد که طرفداران زیادی دارد و از آن به عنوان یک سیستم گرمایشی و برای گرم کردن آب مصرفی استفاده می شود

✔  کیت جرقه زن ها

✔  فن

 پمپ آب

شیر سه طرفه

  ورودی شهر ۲۲۰۷

 بوبین شیر گاز

خروجی و ورودی ترانس منبع تغذیه

پرشر فن

فیوز حد

ماژولار شیر گاز

 یون حسگر

 فلو سنسور

گیج و پرشر آب دیجیتال

  سوکت دیس پلی

 NTC گرمایش و آب گرم مصرفی

ترموستات اتاقی


09113234361 - 09119607725

تقسیم بندی قطعات تشکیل دهنده پکیج مگاترم

قطعات پکیجدمرا  را به دو دسته تقسیم می کنیم: ۱) قطعات الکترونیکی ۲) قطعات مکانیکی

 قطعات الکترونیکی خود به سه دسته تقسیم می شوند:

۱) بردها که وظیفه کنترل و اجرای برنامه های درخواستی را که در آن ذخیره شده است را دارند.

۲) قطعاتی که فقط به فرمان برد کنترل اجرای عملیات می کنند که معمولاً از برق ۱۱۰ و ۲۲۰ ولت تغذیه می شوند.

۳) قطعاتی که تغییرات را به برد کنترل گزارش می دهند و برد به نسبت این اخبار به قطعات مجری فرمان دستور انجام عملیات را صادر می کند.

برد اصلی کنترل در پکیج مگاترم

  

در پکیج مگاترم بردها وظیفه دارند نسبت به شرایط اعلام شده توسط سنسور، دما و برنامه های ذخیره شده به قطعات مجری فرمان مانند پمپ، شیر گاز، جرقه زن، فن و شیر سه راهه دستور عملکرد صادر کند. در بعضی از بردها می توان تغییراتی به نسبت شرایط مصرف کننده ایجاد کرد.
به عنوان مثال دمایی که توسط مصرف کننده برای پکیج مگاترم متصل به مبدل های گرمایی مانند رادیاتورها تعیین می شوند با دمای پکیجی که به سیستم گرمایش از کف متصل می شود یکسان نیستند و برای این موضوع در زمان نصب پکیج مگاترم می بایست برای تعیین دما توسط مشتری محدودیت ایجاد کرد.

مثال بالا یکی از تغییراتی است که ممکن است در زمان نصب پکیج و سرویس پکیج توسط سرویس کار پکیج مگاترم  به آن نیاز داشته باشد که در پکیج های مختلف به چند روش انجام می شود. این تغییرات در برد می تواند شامل:  تغییر اختلاف دمای استارت حداکثر توان گرمایی پکیج مگاترم، تبدیل نوع سوخت، حداکثر دمای آب گرم مصرفی و… باشد.
در بعضی از برندها برای راحتی کار و صرفه اقتصادی و انبارداری راحت تر در همه مدل ها از یک برد کنترل پیشرفته استفاده شده است. این برد می تواند برای همه مدل ها کارایی داشته باشد و فقط با تغییراتی می توان این برد را در مدل های مختلف که از نظر توان، نوع کار و نوع تهویه متفاوت هستند، به کار برد.

نمایندگی تعمیر پکیج های:ایساتیس-بوتان-ایران رادیاتور-تاچی-لورچ-بوش-بارلی-لامبرت-ایتا ل ترم-دئوترم-مگاترم-رادیانت-مارس-شوفاژ کار-ECA-رادیانت- مارس-وایلانت- بایکان-ایمرگاز-باکسی-گئومات-میشن-شاپه-گر میران-آلزان-نوتا-دمیردوکوم-آماتیس-وستن-ش کوه الکتریک-یونیکال-دیلاکس-بیاسی-استانبول-آل پروس-آلتای-والترو-والترم-گنیاماکسی-فالکه -بایماک-ایرفل-زاس-2000-کیتورامی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد